Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης – EINVOICING
Τι είναι;
- Οι επιχειρήσεις που επιλέγουν την ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω παρόχου, έχουν την δυνατότητα να εκδίδουν παραστατικά εσόδων που διαβιβάζονται αυτόματα στην πλατφόρμα mydata σε πραγματικό χρόνο με ευθύνη του παρόχου. Ουσιαστικά, ο πάροχος είναι μια εταιρεία η οποία αναλαμβάνει την ευθύνη για την έκδοση και διαβίβαση των παραστατικών πωλήσεων των πελατών της σύμφωνα πάντα με τις ισχύουσες διατάξεις.
- Η υπηρεσία EINVOICING της IMPACT (εταιρεία της SoftOne) είναι πλήρως ενημερωμένη και προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις της ΑΑΔΕ σχετικά με την έκδοση και αυθεντικοποίηση παραστατικών μέσω της χρήσης υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης.

Γιατί να επιλέξετε την υπηρεσία παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης EINVOICING;
- Σας προσφέρει τη δυνατότητα να αποστέλλετε πιστοποιημένα ηλεκτρονικά παραστατικά στους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο, δηλαδή την ακριβή στιγμή που εκδίδεται το παραστατικό, ενημερώνοντας αυτόματα και τα Ηλεκτρονικά Βιβλία της ΑΑΔΕ σε απειροελάχιστο χρόνο.
- Οποιοσδήποτε μπορεί να προβεί σε έλεγχο της αυθεντικότητας του παραστατικού στην ιστοσελίδα του παρόχου σκανάροντας το QR code που υποχρεωτικά βρίσκεται σε οποιοδήποτε τιμολόγιο έχει εκδοθεί με τη διαδικασία ηλεκτρονικής τιμολόγησης μέσω παρόχου.
- Δυνατότητα σύνδεσης με οποιαδήποτε εφαρμογή λογισμικού & αποστολή κάθε τύπου παραστατικού πωλήσεων λιανικής και χονδρικής.
- Οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να μην εκτυπώνουν και να αποστέλλουν έντυπα παραστατικά αφού μπορούν να εκδίδουν και να διακινούν ηλεκτρονικά παραστατικά απευθείας από το σύστημα λογισμικού ή τιμολόγησης που χρησιμοποιούν.
- Ο πελάτης ειδοποιείται μέσα απο το σύστημα σε περίπτωση επιτυχίας/αποτυχίας διαβίβασης παραστατικού, εξαλείφοντας την περίπτωση λάθους.

